dimecres, 9 de febrer del 2011

Meditarraneo, tierra de pasión ♪


Com esteu amics???? Espere que molt bé! :D (nosaltres genials)

La setmana passada actualitzà el nostre Vicent, com ja habreu notat... i hui li ha cedit el lloc a Enric. Je je je je

Hui Laura i Maite han acabat un article sobre les màquines de menjar i han començat un article sobre la Setmana cultural (Que ha estat molt guay)

Cristina Nadal i Enric han començat a escriure l'article sobre L'excursió al Tos Pelat (Moncada)
...i hem de dir-vos que en ment hi tenim alguns "projectes" més, que o bé no estan acabats o hem de començar.

CINEMA DE MONCADA

"NO CONTROLES"

Divendres 11 a les 22:30 h

Dissabte 12 a les 22:30 h

Diumenge 13 a les 16:30 i 19:30 h

Dilluns 14 a les 19:30 i 22:30 h


LA SETMANA QUE VE... TINDREM UNA SORPRESETA... QUINA EMOCIÓ, EH? JEJE

Bo amics, us deixem amb la millor de les sonrises :D

8 comentaris:

Rodolfo ha dit...

Cada vegada son pitjors les entrades... xDDD

Enrique ha dit...

Jo no estic d'acord amb aquest comentari de Rodolfo i no és perque la entrada l'haja fet jo.

Anònim ha dit...

Perdó, que veig, algú que no som Vicent i jo comentant? wee! jajaja.

Cada entrada és diferent... encara que admitisc que si foren un poc més serioses millor.

Enrique ha dit...

Ja clar, si de normal no les llegeix ningú, com perquè foren serioses, saps? Jo crec que així estan molt bé: diem coses gracioses i amenes i també informem sobre el que fem i el que es farà.

El pacificador ha dit...

Ei colla, tinguem la festa en pau.

Rodolfo, crítiques constructives. Però crec que era en pla irònic.

Cris, aquesta la veig prou "seriosa". És la gràcia d'un bloc compartit. Cadascú té el seu estil.

Quique, no digues això. Jo crec que el llig més gent però no s'atreveixen a comentar.

Hem d'aconseguir implicar a tothom... encara que ja no sé com fer-ho jejeje.

De tota manera i com diu un amic: "els draps bruts es netegen a casa". Això cal parlar-ho en petit comité.

Bon cap de setmana guapos i guapes.

Enrique ha dit...

Ho deia per dir algo, ja se que el bloc el llegeix més gent pero no tenim ahi un super club de fans, és el que vull dir. I si les ferem serioses del tot jo crec que a la gent li aborriria més, que per a "gustos los colores"

Mrs. Looker ha dit...

Hola, xiquets ho sent moltissim però estic de examens i no puc anar molt, podeu dirli-ho a Vicent.. Gracies :D

Rodolfo ha dit...

No, Vicent, no era un comentari irónic. xDDDDDDD