dimecres, 20 d’octubre del 2010

Vaja, vaja, vaja...

(*Paregut a esta)
Mentres la Xina està al bany, jo comence a actualitzar el bloc! :)

Les coses no canvien... to segueix igual de depriment... :( però no passa res.


No li feu cas, es que necessita novia, si algú coneix a una xica d'altura 1'70, ulls blaus verdosos, castanya i amb sentit de l'humor, fiqueuse en contacte amb Enric (4t C)



Bo, deixent-mos de tonteries, i anem al temeta. No se si saveu, que estem treballant amb un article sobre la crisi econòmica. Va a ser complet, aixi que ens durà temps. Jo, Cris C, soc la principal propulsora (bo, la única que ha fet algo)






CARTELERA CINE MONCADA


DIES HORARI

Origen Dilluns 22:30

Divendres "

Disabte "

Diumenge "
ADEUU!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

1- Què feu posant açò?? xDDDDD cada volta em sorprenc més jajajaja.

y dos cris calla que això d q eres la única que ha fet algo es mentida xD


Cris N.

Vicent M. ha dit...

Primer que res, dir-vos que enhorabona pel nou disseny. Els canvis sempre eson bons PERO... ara trobe a faltar l'anterior bloc (m'entra la nostalgia)sobretot perque es veien millor els titols, comentaris, enllaços etc

Segon, a banda del reportatge sobre la crisi economica els vostres companys tambe estan fent altres coses: article sobre masclisme, reportatge coles "diferents" (amb sorpresa), Warhammer, solidaritat, critica del llibre "Canciones para Paula" i altres cosetes.

No sigueu tan egocentrics, veteranos!!!

Besets per a tots.

El coordi-censurador.

PS: no em pegueu la bronca pels accents que el meu teclat s'ha tornat xirivia i no em deixa ficar-ne cap. Ja m'he calfat prou el cap per a buscar paraules semblants que no en porten jejeje

Au!!!