dimecres, 13 de gener del 2010

ESTRéS (Canvi físic del bloc)


Ja només tornar del Nadal, ja fiquen examens.

Seguim:
Rodolfo and company han canviat el disseny del bloc, i han estat dos hores per a fer-ho, així que no us queixeu. Crec que ha quedat més que bé, molt xulo. Vosaltres direu...

Els de primer s'han oferit per a fer l'enquesta als de quart. I la entrevista als de bàsquet ha sigut un complet desastre, bo, tampoc tant però hem perdut per incompareixença del rival. Nosaltres estem preparant la de Pau Alabajos (mentida!!! diu el censurador, com a molt Cris N., la setmana que ve sense falta)

Agenda:

Setmana que ve assemblea general de la revista per a discutir quin nou enfocament podem donar de la setmana cultural, que està clar que ja estareu farts de llegir el mateix tots els anyets de la vostra vida.

Publicitat: www.produccionesenric.blogspot.com

Saluts germans!

4 comentaris:

Cristina ha dit...

Xe quin estil que té el nostre blog! jeje. Cris hem censurat algunes cosetes...

Rodolfo ha dit...

Això m'havia paregut a mí xDDD

Em pareix que no se si vaig a poder eliminar aquelles coses del blog que volia Vicent que llevara... Si ho llig, el codi Html es molt complex al principi, així que no se si vaig a poder.

Cristina Meine ha dit...

Xiquets!! Ací teniu tots el meu blog nou, ja se que em direu que no pare de canviar-me'l, però este és el definitiu... o almenys fins a d'ací mig any jajaja. Ale, fins el dimecres!

PD: Sóc Cris N.

Anònim ha dit...

Joer, algunes cosetes?
Aixo no es censurar, això es tornarla a fer xD