dimecres, 1 d’abril del 2009

Vacances de Pasqua


Després de 31 dies, amb diferents moments i emocions, ens espera un nou mes, i amb ell la primavera, i tots els seus colors. També ens esperen unes llargues Pasqües. Alguns les aprofitaran per anarse'n de viatge... o qualsevol cosa més enllà de menjar-se una Mona de xocolate.


Per a fer alguna cosa nova, i aprofitant aquesta ocasió, anem a contar-vos les nostres festes:


-Jo, en Pasqua me'n aniré a una casa rural, dins d'un poble de Jaén, amb els meus tios i ma mare, ja que allí la Setmana Santa és espectacular. (Enrique Giménez)


-Jo, en Pasqua tinc pensat anarme'n a una exposició amb Cris a l'IVAM, i també aniré al Palau a veure un concert d'un violoncellista. Pot ser me'n vaja a Barcelona un fi de Setmana amb la meua germana, el que és segur es que no vaig a menjar ni una Mona en totes les festes. (Cristina Nadal)


-Jo, en Pasqua me'n aniré a passar uns dies amb els meus tios a València. No faré res de l'altre món, menjar-me la mona, i eixir amb els amics. (Brishith Falcón)


-Jo, en Pasqua me'n aniré a Toledo quatre dies, descansaré, quedaré amb els meus ex-companys de la facultat, i sempre tindré feina que fer. (Vicent Marqués)